Anmeldelser

En spisested uden anmeldelser er næsten som en ølhave uden gæster. Menulist Denmark har derfor samlet alle anmeldelser for Pressroom og sat dem sammen, så du kan få et indtryk baseret på andres gæsters meninger. Indtil videre er der 7007 anmeldelser på 8 side(r). Den gennemsnitlige anmeldelse af Pressroom er 4, hvilket betyder, at gæster har en meget høj mening om denne restaurant. Hjælp andre gæster med din anmeldelse via vores bedømmelsessystem.

Samlet totalscore
4 ud af 5
Imponerende | 7007 anmeldelser

Anmeldelser fra forskellige hjemmesider

Alle anmeldelser for Pressroom fra alle websteder. Restauranten byder på god mad (4 stjerner) og er en af ​​de bedste restauranter i Bentonville.

4.2 ★ fra 1159 anmeldelser
sarah-jones-engineer-1
22.03.2024 - 00:26

The food was excellent. The service was on point. The venue was very nice. I will go back for sure

morgan-beach0465
22.03.2024 - 00:26

great apps and dinner and amazing service! our server, aidan, was so sweet and attentive!! definitely a great spot for drinks and dinner with friends :

mike-farley-3
22.03.2024 - 00:26

I had walked by this place 50 times and never went in because I thought it looked a bit too fancy for lunch. I was so wrong. The inside is super nice, but very...

destroyingmolly77
22.03.2024 - 00:26

This is the best restaurant in Bentonville Square! The food is amazing, the service is wonderful, and the servers are super nice, friendly and lovely!

Tripadvisor
4.0 ★ fra 479 anmeldelser
beckyct
22.03.2024 - 00:26

We had a great meal at the Pressroom tonight! The beer selection is absolutely wonderful, with many local brews to select from. And if you like what you sip, ju...

Yelp
3.5 ★ fra 333 anmeldelser
Opentable
4.0 ★ fra 323 anmeldelser
INT Restaurants
4.2 ★ fra 2024 anmeldelser
Sirved
4.2 ★ fra 737 anmeldelser
Restaurants
4.0 ★ fra 1 anmeldelser
Gastroranking-US
3.5 ★ fra 964 anmeldelser
Du skal bruge Tilmeld eller Log på for at give feedback.

Godt vurderede restauranter i nærheden Bentonville

Åbn nu
By: Bentonville, 2905 South Walton Boulevard, Bentonville, 72712, United States Of America
Hvis vejrforholdene er dejligt, kan du også spise udenfor og drikke.
By: Bentonville, 500 SE Walton Blvd Ste 24, Bentonville, United States
Hvis du fine amerikanske retter som burger eller barbecue prøve vil, er du på rette sted i First Watch fra Bentonville, Tilmorgenmad tilbydes her en lækker brunch. Hvis man engang imellem ikke er så sulten, kan man også bare forkæle sig selv med en af de delikate sandwiches, en lille salat eller en anden snack, især velsmagende juice er meget populære blandt kunderne.
Åbn nu
By: Bentonville, 100 NW 2nd St Ste 106, Bentonville, Arkansas, USA, 72712, United States
Her finder du den menu fra Onyx Coffee Lab i Bentonville. I øjeblikket er der 14 retter og drikkevarer på kortet. Du kan forespørge om skiftende tilbud via telefon.
Åbn nu
By: Bentonville, 700 Southeast Walton Boulevard, Bentonville, 72712, United States Of America
Hvis vejrforholdene er behageligt, kan du også spise udenfor, og ind i de handicapvenlige rum kommer der også klienter med kørestol eller fysiske begrænsninger.
By: Bentonville, 200 Ne A St, Bentonville, United States Of America
De lokaler på stedet er handicapvenlige og kan også benyttes med en kørestol eller fysiologiske begrænsninger.
Åbn nu
By: Bentonville, 2501 Southeast 14th Street, Bentonville, 72712, United States Of America
En fuld menu fra Sushi House i Bentonville med alle 11 anretninger og drikkevarer kan du finde her på kortet. For at finde ud af mere om skiftende tilbud, bedes du kontakte ejeren telefonisk eller via kontaktoplysningerne på hjemmesiden.
Åbn nu
By: Bentonville, 600 Museum Way, Bentonville, Arkansas, USA, 72712, United States
En fuld menu fra Eleven At Crystal Bridges i Bentonville med alle 39 menuer og drikkevarer kan du finde her på kortet. For at finde ud af mere om skiftende tilbud, bedes du kontakte ejeren telefonisk eller via kontaktoplysningerne på hjemmesiden.
Åbn nu
By: Bentonville, 410 Southwest A St, Bentonville, Arkansas, USA, 72712, United States
På denne website kan du finde den fulde menu fra Pedaler's Pub i Bentonville. Der er i øjeblikket 35 anretninger og drikkevarer erhvervsmæssige. For sæson- eller ugebaserede tilbud bedes du kontakte restaurantsejeren direkte. Du kan også kontakte ham via hans webside.
Åbn nu
By: Bentonville, NW Arkansas Razorback Greenway,AR 72712, United States, Bentonville
Forbehold, Terrasse, Takeaway, Levering
Åbn nu
By: Rogers (tæt på Bentonville), 2601 W Pleasant Grove Rd, 72758, Rogers, United States
Hvis du har lyst til noget sødt, så skulle du besøge Chick-fil-a, for de har fortryllende desserter, som helt sikkert vil gøre din indre slikmund tilfreds, De udsøgte sandwiches, sunde salater og andre snacks kan let inkluderes som et mellemmåltid. I tillæg tilbyder man dig lækre skaldyrs anretninger, besøgende i restauranten overvejer også den omfattende selektion af mest forskellige kaffe- og te-specialiteter, som restauranten tilbyder.